**Nový hit z Apple TV+ se blíží: Marketingový trik, který vás dostane!**
Apple TV+ má ve svém arzenálu další trumf – druhá série oblíbeného seriálu Odloučení! A jak jinak než s grandiózním marketingovým tahem oslovit fanoušky a přitáhnout nové diváky.
Tento týden se na newyorském nádraží Grand Central Station objevili záhadní jedinci, připomínající zaměstnance firmy Lumon. Co může být za tímto tajemstvím? Odpověď nám poskytl uživatel sociální sítě TikTok s přezdívkou @bigbrozelle, který zveřejnil video nového marketingového pop-upu Apple Odloučení.
Jaký trik si pro nás Apple přichystal tentokrát? Podle informací se můžeme těšit na interaktivní zážitek ve stylu skleněné krychle, který nás zavede přímo do světa Odloučení. Stačí sledovat, jak se tato geniální kampaň bude dále vyvíjet a připravit se na nezapomenutelný zážitek, který nás čeká při sledování druhé série tohoto hitu. Zkrátka Apple opět ukázal, že umí nejen tvořit skvělý obsah, ale i ho dokonale propagovat. Buďme tedy připraveni na novou vlnu nadšení a napětí, která se blíží s novou sérií Odloučení na Apple TV+!