Apple a (PRODUCT)RED: Konec éry červených produktů
Pokud jste dlouholetými fanoušky Applu, jistě si pamatujete doby, kdy byla produktová nabídka této technologické gigantky doslova zářila červenou barvou. (PRODUCT)RED produkty, které Apple dlouhodobě nabízel, nejenže lákaly svým designem, ale zároveň sloužily pro dobrou věc.
Spojení Applu se značkou (RED) bylo nejen o estetice, ale především o podpoře Globálního fondu za boj proti HIV/AIDS, tuberkulóze a malárii. Každý nákup červeného produktu znamenal příspěvek na důležité projekty boje proti těmto nemocem. Avšak zdá se, že doba červených produktů od Applu pomalu končí.
S postupem času ubývá množství (PRODUCT)RED produktů v nabídce Applu. Zatímco dříve bylo možné zakoupit celou škálu začervenalých zařízení od iPhone po Apple Watch, v současné době je nabídka značně redukovaná. Červené produkty nezmizely úplně, ale nabízejí se v menší míře než dříve.
Možná se ptáte proč. Je to důsledek změn strategie Applu nebo snad klesající popularity červených produktů? Pravděpodobně za tím vším stojí komplexní důvody, avšak jedno je jisté – éra červených produktů od Applu pomalu končí.
Zda se Apple v budoucnu vrátí k intenzivní podpoře Globálního fondu za boj proti nemocem, to zatím nevíme. Nicméně jedna věc je jistá – červené produkty od Applu zanechaly v paměti fanoušků nejen barevnou stopu, ale také pocit, že svým nákupem mohli přispět k důležité věci. Ať už je červená barva nadále dominující v nabídce Applu či nikoliv, (PRODUCT)RED produkty zůstanou symbolem spojení technologií s dobrou věcí.